Известие

Collapse
No announcement yet.

Трудно палене

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Има две букси някаде около сервото на спирачките минават
    Alfa Romeo 155 1,8 T.S. 8V, Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 10V

    Comment


    • #77
      Отделни ли са двете букси, защото моите кабели са като кабелите по уличните стълбове-голяма плетеница и нищо не мога да разбера. Едва ли ще ги намеря, ако не мога да ги проследя или да знам какво представляват.
      Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 1994

      Comment


      • #78
        Първоначално публикувано от gaiska Покажи съобщение
        Не съм се ровил в резервоара, но сега при палене не пука, а просто пали по трудно, и то в един период между 10 минути и един час от спирането на двигателя. Преди този период и след него, колата си пали нормално. Резервоара ми е пълен над половината, ако това има значение де.

        ---------- Post added at 10:15 ---------- Previous post was at 10:13 ----------

        Искам да попитам някой може ли да ми каже откъде да откача ламбда сондата? Би трябвало да има някаква връзка някъде.
        А бе ти бръкни в резервоара, виж там как седят нещата с маркучите, дали са здрави, цедка, серпентина, помпа т.н..просто ги прегледай, при мен като паднеше нивото на горивото го въртеше вътре и не достигаше за мотора......като откачиш ламбдата, колата ще работи с едни стойности и няма да бяга яко...аз карам в момента така.....тоез детето я кара и не и трябва тяга.....откачих ги заради разхода, защото е забила и сега не ми се занимава да я сменям.....с нея няма да си оправиш проблема....рови се отзад в бидона, докато не е вкиснало зелето........образно казано....

        ---------- Post added at 14:16 ---------- Previous post was at 14:14 ----------

        Първоначално публикувано от gaiska Покажи съобщение
        Отделни ли са двете букси, защото моите кабели са като кабелите по уличните стълбове-голяма плетеница и нищо не мога да разбера. Едва ли ще ги намеря, ако не мога да ги проследя или да знам какво представляват.
        Да отделни са буксите, черни с черни шлауки.........откачаш ги и двете.....ама според мен, няма да ти оправят проблема...
        По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
        https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

        Comment


        • #79
          Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщение
          А бе ти бръкни в резервоара, виж там как седят нещата с маркучите, дали са здрави, цедка, серпентина, помпа т.н..просто ги прегледай, при мен като паднеше нивото на горивото го въртеше вътре и не достигаше за мотора......като откачиш ламбдата, колата ще работи с едни стойности и няма да бяга яко...аз карам в момента така.....тоез детето я кара и не и трябва тяга.....откачих ги заради разхода, защото е забила и сега не ми се занимава да я сменям.....с нея няма да си оправиш проблема....рови се отзад в бидона, докато не е вкиснало зелето........образно казано....

          ---------- Post added at 14:16 ---------- Previous post was at 14:14 ----------


          Да отделни са буксите, черни с черни шлауки.........откачаш ги и двете.....ама според мен, няма да ти оправят проблема...
          Ако не достига гориво, то как пали сутрин от раз?
          Last edited by gaiska; d.m.y г., 17:11.
          Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 1994

          Comment


          • #80
            Първоначално публикувано от gaiska Покажи съобщение
            Не съм се ровил в резервоара, но сега при палене не пука, а просто пали по трудно, и то в един период между 10 минути и един час от спирането на двигателя. Преди този период и след него, колата си пали нормално. Резервоара ми е пълен над половината, ако това има значение де.

            ---------- Post added at 10:15 ---------- Previous post was at 10:13 ----------

            Искам да попитам някой може ли да ми каже откъде да откача ламбда сондата? Би трябвало да има някаква връзка някъде.
            До сервото от страната на всукателя - 2 букси са. Може и да са леко по-надолу.
            75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
            155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
            FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
            Мненията са като задниците - всеки си има!

            Comment


            • #81
              Първоначално публикувано от TRENDi Покажи съобщение
              До сервото от страната на всукателя - 2 букси са. Може и да са леко по-надолу.
              Благодаря, ще търся.

              ---------- Post added at 19:50 ---------- Previous post was at 19:48 ----------

              Днес пробвах да карам с изключен ту единия, ту другия комутатор, но и в двата случая колата не работи добре. А включени комутатори си е по-добре.
              Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 1994

              Comment


              • #82
                Първоначално публикувано от gaiska Покажи съобщение
                Благодаря, ще търся.

                ---------- Post added at 19:50 ---------- Previous post was at 19:48 ----------

                Днес пробвах да карам с изключен ту единия, ту другия комутатор, но и в двата случая колата не работи добре. А включени комутатори си е по-добре.
                Трябва да работи нормално и на 4 свещи принципно.
                Като е студена и я запалиш какви обороти подържа в началото!?
                sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                Comment


                • #83
                  1100-1200

                  ---------- Post added at 04:52 ---------- Previous post was at 04:50 ----------

                  Като цяло сякаш сместа ми е бедна. Днес свалях свещите и цвета им по-скоро е светъл. Незнам дали не е и от дебитомер вече.
                  Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 1994

                  Comment


                  • #84
                    Първоначално публикувано от gaiska Покажи съобщение
                    1100-1200

                    ---------- Post added at 04:52 ---------- Previous post was at 04:50 ----------

                    Като цяло сякаш сместа ми е бедна. Днес свалях свещите и цвета им по-скоро е светъл. Незнам дали не е и от дебитомер вече.
                    Някъде из темите имаше.. Бях мерил на изправна система колко е волтажа на празен ход на тоя дебитомер...
                    sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                    Comment


                    • #85
                      Първоначално публикувано от gaiska Покажи съобщение
                      Ако не достига гориво, то как пали сутрин от раз?
                      Аз говоря за детонация в смукателният колектор, която се появява при подаване на газ, тоез при по високи обороти....а не за палене...тогава не е необходимо толкова бензин....
                      По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                      https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                      Comment


                      • #86
                        Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщение
                        Аз говоря за детонация в смукателният колектор, която се появява при подаване на газ, тоез при по високи обороти....а не за палене...тогава не е необходимо толкова бензин....
                        А защо имаше детонации при палене?
                        Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 1994

                        Comment


                        • #87
                          Първоначално публикувано от gaiska Покажи съобщение
                          А защо имаше детонации при палене?
                          Това незнам ....да не би да меша газ и беньин.....
                          По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                          https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                          Comment


                          • #88
                            Първоначално публикувано от gaiska Покажи съобщение
                            А защо имаше детонации при палене?
                            Ако се изключат стандартните неща като проблем, може електрониката да обеднява сместа и от там да препуква.
                            Вариант е да има проблем с датчика температурен на антифриза. Диагностика ще покаже дали няколкото сензора които има 155-цата, са наред. След това се продължава с преглед да не засмуква от някъде въздух, кабели свещи бобини, и се завърши с премерване на волтажа които е на клемата на самата бензинова помпа (разбира се за предпочитане е ако самата помпа е вързана в същия момент, или се сложи друг товар на неино място!
                            Ако има проблем с релета, кабели букси, може до помпата да не стига адекватен волтаж а от там тя да не може да сработва адекватно.
                            155-цата е прекалено проста за да създава такива проблеми като описаните. Или собственика е сменил дефектното нещо пак с дефектно (свещи кабели и тн)
                            sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                            Comment


                            • #89
                              Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
                              Ако се изключат стандартните неща като проблем, може електрониката да обеднява сместа и от там да препуква.
                              Вариант е да има проблем с датчика температурен на антифриза. Диагностика ще покаже дали няколкото сензора които има 155-цата, са наред. След това се продължава с преглед да не засмуква от някъде въздух, кабели свещи бобини, и се завърши с премерване на волтажа които е на клемата на самата бензинова помпа (разбира се за предпочитане е ако самата помпа е вързана в същия момент, или се сложи друг товар на неино място!
                              Ако има проблем с релета, кабели букси, може до помпата да не стига адекватен волтаж а от там тя да не може да сработва адекватно.
                              155-цата е прекалено проста за да създава такива проблеми като описаните. Или собственика е сменил дефектното нещо пак с дефектно (свещи кабели и тн)
                              Да ти кажа честно, вече се замислям дали наистина някои от вече сменените не са дефектни. Не съм сигурен, но помпата ако не работи добре, няма ли да има проблем и в другите режими? Иначе съм я сканирал с Мултиекускан и не даде грешки. Незнам дали това е меродавно, защото аз не съм толкова в час. Лошото е, че доста майстори съм обиколил и всеки казва смени това смени онова и след смяната проблема отново остава. Ако някой знае в Пловдив добър диагностик или майстор за тези коли, моля да пише.

                              ---------- Post added at 20:31 ---------- Previous post was at 20:30 ----------

                              Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщение
                              Това незнам ....да не би да меша газ и беньин.....
                              Проверявал съм газовата уредба дали не изпуска газ, но вакуума и инжекторите са си херметични.
                              Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 1994

                              Comment

                              Working...
                              X